ПЛАН ВНУТРІШНЬОГО МИСТЕЦЬКОГО ОФОРМЛЕННЯ ВОЛОДИМИРСЬКОГО СОБОРУ: ІКОНОСТАСИ І НАСТІННЕ МАЛЯРСТВО
Анотація
У статті розглядаються питання узгодження стилю архітектури, запропонованого головним архітектором, італійцем за походженням, Алєссандром Беретті, зі стилем малярства, який виконували вихованці Петербурзької академії мистецтв, Римської академії мистецтв святого Луки та Київської рисувальної приватної школи Миколи Мурашка. Досліджено складну ситуацію узгодження стилів, але добре опрацьований Адріяном Праховим попередній план оформлення собору забезпечив успіх.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори вміщених статей та матеріалів висловлюють власну думку, що не обов’язково збігається з поглядами членів редколегії і несуть відповідальність за достовірність наведених фактів.
Усі права застережено.
Передрук та/або переклад (повний чи частковий) можливий лише за згоди
Національного музею історії України та авторів.